Hatun Modeli?

 

 

Kadın milletinin en tuhaf hallerinden biridir. Uzun bir zamandır tanıyorsunuzdur karşınızdaki bayanı. Hatta çok iyidir aranız. Herşeyi konuşursunuz dertleşirsiniz anlatırsınız gezersiniz tozarsınız eğlenirsiniz çoşarsınız falan filan bi öpüşüp sevişmediğiniz kalmıştır neredeyse görenler sevgili sanır..

 

Halbuki yanıldınız o sizin en iyi arkadaşınız dostunuzdur. Ve hayatında da öküzün önde gideni bi adam vardır. Yani bu kızda da bi öküz mıknatısı vardır ve çekmiştir kendine kısacası. Halbuki sizle birşeyler yaşamayı denese bu kadar iyi anlaştığınız ama asıl tanıdığınız kadınla mutlu olma şansınız iki taraf açısındanda yüksektir. Ama olmaz bir türlü ne yazık ki. Sonuc olarak o size erkek arkadası ile yasadıklarını anlatır akıl ister sizde içinizden "ulan bula bula bu öküzü mü buldun" demekten kendinizi alamazsınız...

 

Vardır bu durum pek çok kere. Pek çok insan yaşamıştır. . 


Sizce nedir bu durum neden böyle olur yada neden bu kadınlar burnunun dibindeki mutluluğu neden uzaktaki öküzler de arar? 

 

yazan

 

 

Candaş Ulaş

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !